اولین گروه همجنسگرا در تاریخ بشریت قوم حضرت لوط(ع) بود، قومی که حکم بلای الهی بر آنان نازل شد و همه را شبانه به کام مرگی تلخ فرو برد. 

مردم قوم حضرت لوط نبی(ع) آنقدر درگیر و داد شهوت‌رانی خود فرو رفته بودند که وقتی فرشتگان الهی در قالب بدن دو مرد جوان به خانه وی آمدند تا به او بگویند زلزله ای شبانه قومت را زیر بارشی از سنگ مدفون می کند، تقاضای تحویل دادن آن دو جوان را کردند.

خداوند در آیات 77 تا 82 سوره مبارکه هود درباره این قوم چنین می فرماید: «و چون فرستادگان ما نزد لوط آمدند به [آمدن] آنان ناراحت و دستش از حمایت ایشان کوتاه شد و گفت امروز روزى سخت است و قوم او شتابان به سویش آمدند و پیش از آن کارهاى زشت میکردند. [لوط] گفت اى قوم من اینان دختران منند آنان براى شما پاکیزه‏ ترند پس از خدا بترسید و مرا در کار مهمانانم رسوا مکنید آیا در میان شما آدمى عقل ‏رس پیدا نمى ‏شود؟ گفتند تو خوب مى‏‌دانى که ما را به دخترانت‏ حاجتى نیست و تو خوب مى‏ دانى که ما چه مى‏ خواهیم. لوط گفت کاش براى مقابله با شما قدرتى داشتم یا به تکیه‏ گاهى استوار پناه مى‌‏جستم. گفتند اى لوط ما فرستادگان پروردگار توییم آنان هرگز به تو دست نخواهند یافت پس پاسى از شب گذشته خانواده‏ ات را حرکت ده و هیچ کس از شما نباید واپس بنگرد مگر زنت که آنچه به ایشان رسد به او [نیز] خواهد رسید. بى‏ گمان وعده‏ گاه آنان صبح است مگر صبح نزدیک نیست؟ پس چون فرمان ما آمد آن [شهر] را زیر و زبر کردیم و سنگ‏پاره ‏هایى از سنگ گلهاى لایه لایه بر آن فرو ریختیم.»

بی‌بند و باری و همجنسگرایی قوم لوط باعث شد تا هیچ یک از آنان به هدایت پیامبر زمان خویش نگروند و با لج‌بازی خود تعجیل در عذاب الهی را باعث شدند.

در آیات 28 و 29 سوره عنکبوت آمده است: «و لوط را فرستادیم هنگامى که به قوم خود گفت: شما عمل بسیار زشتى انجام مى دهید که هیچ یک از مردم جهان پیش از شما آن را انجام نداده است! آیا شما به سراغ مردان مى روید و راه (تداوم نسل انسان) را قطع مى کنید و در مجلستان اعمال ناپسند انجام مى دهید؟!، اما پاسخ قومش جز این نبود که گفتند: اگر راست مى گوئى عذاب الهى را براى ما بیاور!»

پایه گذار یکی از ناپسندترین کارهای وقیح در جهان بشریت گروه لجبازی بودند که کاری به جز شهوت رانی نداشتند. موضوعی که اخیرا در کشورهای مختلف در حال شیوع است و به شدت توسط رسانه های غربی حمایت می شوند. حالا این گروه انجمن دارند و حتی فستیوال های سالانه نیز برگزار می کنند.

یکی از مراکز حمایت از گروه‌های همجنسگرا صهیونیست‌ها هستند، تا جایی که در سال‌های گذشته افرادی از کشورهای مختلف به بهانه همجنسگرایی در مراکز فساد اسرائیل گردهم جمع شده اند. برای نمونه پیام فیلی، شاعر همجنسگرایی بود که در مهر ماه سال نود و چهار عنوان کرده بود که دوست دارد در تل آویو زندگی کند. آرزویی که چندان هم طول نکشید تا صهیونیست ها آن را برآورده کردند و پنج ماه بعد سر از تل آویو در آورد و گفت: هنوز باورم نمی شود که اینجا هستم!

همجنسگرایی یک نابهنجاری اجتماعی است که در قرآن و اسلام مردود شمرده شده، بر خلاف تبلیغات کسانی که چراغ روشنفکری در دست می‌گیرند و چراغ هدایت دلشان را خاموش کرده اند،‌ افرادی که مبادرت به این عمل می‌کنند، با مراجعه به مشاوران مورد اعتماد می توانند بیماری خود را درمان کنند.