جهان دانش

نویسنده:میثم عسکری سده

جهان دانش

نویسنده:میثم عسکری سده

جهان دانش

عجب دنیای عجیبی است؛
در کله پزی ها هم،
زبان از مغز گران تر است.
درست مثل جامعه
که چرب زبان ها از عاقلان ارزشمندترند!!!

انرژی اسکالر

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۵۵ ق.ظ

در چند دهه گذشته یکی از بزرگترین اکتشافات علمی بشر صورت گرفته است ولی این کشف بزرگ بشکل مرموزی از دید عموم مخفی نگاه داشته شده است و اطلاعات بسیار کمی از آن در دسترس عموم قرار دارد.

این انرژی نوع جدیدی از امواج الکترومغناطیس است که در فضای خلاء و کاملا خالی وجود دارد . در فضای خالی که بین اتم های همه دنیا از جمله اتم های بدن ما قرار دارد .

اکتشافات جدید نشان می دهد که این فضای خالی واقعا خالی نیست و مالامال از نوعی انرژی است . انرژی که کم کم بیشتر درباره آن توضیح می دهیم .

دقیقا مشابه فضای خالی که شبها در آسمان می بینید .

در این رابطه مجبوریم تا برای روشن شدن قضیه به قلمروهای مرموز و ناشناخته تری چون ریاضیات بالاتر و ذرات زیر اتمی هم سری بزنیم .

ولی نگران نباشید . سعی می کنیم خیلی با مسائل علمی محض درگیر نشویم و از ذکر هر قسمتی که فهم آن شاید کمی برای شما مشکل باشد گذر خواهیم کرد و به نکات کلیدی که به درک مطلب کمک می کند خواهیم پرداخت .

این نوع امواج الکترومغناطیس جدید ، اقیانوسی از انرژی بی نهایت را تشکیل میدهند . هم اکنون کشف شده است که این انرژی بیکران در قلمرویی 4 بعدی و جود داشته و می تواند به دنیای 3 بعدی ما سرا زیر شود و از آن برای انجام کارهایی استفاده شود .

می توانیم از آن برای تولید برق ، تامین انرژِی حمل و نقل و حتی درمان بیماریهای جسمی مورد استفاده قرار دهیم .

جالب است بدانید که با استفاده از این اکتشاف جدید می توان دنیا و زندگی بشر را کاملا و بطور اساسی متحول کرد. با استفاده از این دانش ، تحول و انقلاب بزرگی در آینده بشر رخ خواهد داد .

می توان با استفاده درست از آن دنیایی پر از وفور و فراوانی ، انرژی بی پایان ، بدون هیچ آلودگی ، بهداشت و درمان ارزان ، بدون استفاده از روشهای درمانی تهاجمی و داروهای شیمیایی ساخت . می توان بسیاری از رنج های انسانها و محرومیت ها را از بین برد .

امواج اسکالر چیستند؟

تعریف استاندارد برای امواج اسکالر که آنها توسط یک زوج همانند از امواج ساخته شده اند (معمولا به آنها موج و ضد موج می گویند) که معمولا از نظر فضایی هم فازند و از نظر زمانی غیر همفاز می باشند.

از نظر فیزیکی این دو ، دو موج همانند هستند که با یکدیگر 180 درجه اختلاف فاز دارند . این مسئله باعث می شود که امواج اسکالر ذاتا موجوداتی متفاوت از امواج هرتزی معمولی باشند .

ذات و طبیعت انرژی :

هر نوع از انرژی که ما به آن فکر کنیم ، در ذات خود هم دارای خصوصیات ذره ای است و هم خصوصیات موجی . حالت موجی تمام این انرژی ها را می توان به صورت یک نمودار هرتزی رسم کرد و نمایش داد . (یا یک موج سینوسی و یا یک موج پلکانی)

ما درباره هر نوع انرژی صحبت می کنیم ، از الکتریسته یا مغناطیس گرفته تا صوت و نور . تفاوت تمام این اشکال انرژی تنها در این است که امواج با چه سرعتی بالا و پایین می روند (فرکانسFrequency) و این بالا و پایین رفتن ها دارای چه شدتی هستند (دامنه Amplitude)

اگرچه نوع متفاوتی از انرژی است اما باید بدانیم که از آغاز زمان همیشه وجود داشته است . البته دانشمندان به تازگی و اخیرا آن را کشف کرده اند و شروع به استفاده از آن کرده اند .

در اواسط قرن نوزدهم میلادی بود که وجود انرژی اسکالر برای اولین بار در 4 معادله بنیادین توسط یک ریاضیدان اسکاتلندی به نام “جیمز کلارک ماکسول James Clerk Maxwell” ، پیشنهاد شد . معادلاتی که پایه دانش الکترومغناطیس را بنا نهادند .

لازم نیست که سعی کنید که این معادلات را بفهمید

فقط در توضیح مختصری بد نیست بدانید ، B در این معادله به میدان مغناطیسی اشاره دارد و E به میدان انرژِی اشاره دارد و ما بقی پارامترها در این معادلات حرف یونانی چون اپسیلون و دلتا هستند و آن علامت مثلث وارونه علامت دیفرانسیل برداری است.

ولی همه آن را فراموش کنید . نقطه کلیدی در این معادلات و آنچه آنها را تاریخ ساز کرده است علامت ρ که به مفهوم چگالی بار الکتریکی اسکالر ( Scalar Charge Density ) است . لذا این برای اولین بار بود که وجود انرژی اسکالر بصورت تئوریک پیشنهاد شد.

این کشف دید کلی ما نسبت به فیزیک و متافیزیک (ماورا الطبیعه) را متحول می کند . استفاده صحیح از این انرژی در راه درست و بهبود شرایط می تواند تحویلی عظیم در زمینه های درمانی زندگی میلیاردها انسان را پدید آورد .

با استفاده از تکنولوژی بدست آمده از الکترومغناطیس اسکالر حتی قادر خواهیم بود که واقعیت فیزیکی را نیز دستکاری کنیم و در سطح ملکولی به تغییر دادن عناصر دست بزنیم و حتی ملکول هایی که در شرایط عادی ساخت آنها غیر ممکن است را بسازیم و در واقع تمام بیماریها را می توان با آن درمان کرد و برای تمام افراد جهان زندگی پربار و سرشار از سلامتی را ایجاد کرد . چیزی شبیه به کیمیاگری !!

و جالب است بدانید هر تحریک عصبی در بدن ما ، در حقیقت یک جریان الکتریکی است و هر سلول کوچک در درون بدن ما در واقع باتری مینیاتوری است که در زمانیکه بدن در سلامتی کامل بسر می برد ولتاژی در حدود 70 تا 90 میلی ولت تولید می کند .

ماهیچه های بدن ما با استفاده از انرژی شیمیایی نیرو گرفته و حرکت می کنند . استیک و سیب زمینی که ما برای شام می خوریم در واقع همانند بنزینی عمل می کند که بروی آتش می ریزیم . عمل تغذیه و غذا خوردن دقیقا مشابه ریختن زغال سنگ به درون یک کوره حرارتی است . عمل هضم غذا در بدن ما چیزی جز سوختن و تولید انرژی برای ادامه حیات نیست . البته این فرآیند سوختن با سرعت بسیار کمتری از شرایط عادی صورت می گیرد .

چیزی که ما آن را به نام مرگ می شناسیم و همگی تجربه خواهیم کرد در واقع خاموش شدن جریان الکتریکی در درون مغز است .

آری به راستی که حیات و زندگی به معنی انرژی و جریان انرژی است.

اگر این انرژی را بهینه و اصلاح کنیم ، در واقع سلامتی بدنی خود را بهینه کرده ایم .

انرژی به ذات خود نه خوب است و نه بد !!

الکتریسته ای که توسط یک دستگاه ماساژ فیزیوتراپی استفاده شده و ماهیچه های بدن ما را تحریک می کند و به بدن ما بهبودی و سلامتی می بخشد ، دقیقا همان الکتریسته ای است که در یک زندان و یک صندلی الکتریکی برای اعدام یک جنایتکار محکوم به اعدام استفاده می شود .

حالا آیا می توانیم بگوییم الکتریسته خوب است یا بد ؟

جواب این سئوال هیچکدام است .

پس انرژی به خودی خود نه خوب است و نه بد . مسئله اصلی این است که ما از چه فرکانس و دامنه ای استفاده می کنیم و از آن چگونه استفاده می کنیم .
همان نور لیزری که برای نابود کردن یک موشک در جنگ از آن استفاده می شود ، همانی نوری است که توسط یک چشم پزشک در مطب برای عمل لیزیک از آن استفاده کرده تا بیماری چشم شما را معالجه کند.

تنها تفاوت در انتخاب فرکانس و دامنه مناسب است .

استفاده مناسب و صحیح از انرژی در هنر درمانگری ، داستان و تاریخچه ای طولانی و برجسته ای دارد . از ماشین های TENS در فیزیوتراپی گرفته تا لیزرهای چشم پزشکی و پوست و مو و استفاده از امواج صوتی در ماشین های سنگ شکن کلیه و استفاده از اشعه ایکس و میدان های مغناطیسی برای دیدن و رویت درون بدن انسان واستفاده از نور برای پاکسازی و تصفیه خون ، همه و همگی بستگی به انتخاب مناسب فرکانس و دامنه دارد .

بدن خود را به اندازه فرکانس مناسب شارژ کنید و پس از آن از بیمار شدن خود جلوگیری کنید .

E-Smog چیست ؟

E-Smog ها امواج الکترومغناطیسی هستند که با پیشرفت تکنولوژی در سبک زندگی امروزی ، بشر ‌آنها را بوجود آورده . مثل امواج موبایل ، رادیو ، تلویزیون ، مایکروفر ، میدان های الکتریکی و مغناطیسی و ….

به عنوان مثال : اگر شما 10 دقیقه با موبایل صحبت کنید 1 درجه دمای بدن شما بالا می رود.

تست دیگری که توسط دانشجویان روسی در مورد موبایل انجام شده ، ‌ادعا می کنند که اگر شما دو موبایل را در فاصله 20 سانتیمتر از هم قرار دهید و بین آنها تماس را برقرار کنید ،‌ و در بین آنها یک تخم مرغ را قرار دهید ، ‌این تخم مرغ بعد از 25 الی 30 دقیقه می پزد .

یا تستی که در مورد مایکرو فر انجام شده ، اگر توسط آبی که در مایکروفر گرم شده ، گلی را آب دهیم،بعد از مدتی این گل خشک می شود .

تمام این امواج مثل موبایل ،مایکروفر ، رادیو،تلویزیون ، مانیتور کامپیوتر ، میدان های الکتریکی ناشی از سیم های برق و تمام امواج وایرلس ( بی سیم (و …. باعث ایجاد خلل در سیستم انرژی حیات می شوند و ما را از داشتن چنین نعمتی محروم می کند.

آنچه که می خواهیم درباره آن بیشتر صحبت کنیم ، چیزی است که به سلامتی و نیرو گرفتن و تغذیه ما ارتباط دارد و احتمالا برای شما کاملا جدید است .
البته سعی می کنیم خیلی سر شما را با مسائل پیچیده علمی به درد نیاوریم و داستان را در حد امکان ساده تر عنوان کنیم . پیشرفت های اخیر در حوزه علم و دانش بشری باعث شده تا تحول و تغییر عظیمی در نگاه ما به مبحث سلامتی و تغذیه روی دهد . ولی ما سعی می کنیم تا به آرامی جلو رفته تا خوانندگان عزیز به یکباره از این نوع مباحث زده نشوند و همچنین متوجه خواهیم شد که چگونه می توان با جاسازی و قرار دادن انرژی سلامتی بخش در درون محصولات غذایی خود ، به سلامتی دست یافت .

ما سعی خواهیم کرد که نشان دهیم چگونه فرکانس های انرژی سلامتی بخش و درمانگر ، از درون غذایی که شما می خورید منتقل شده و به تک تک سلول های بدن تان می رسد .

چرا این امواج متفاوتند؟

انرژی اسکالر با میدان های هرتزی الکترومغناطیسی از چند نظر بسیار مهم ، متفاوتند لذا آنها بیشتر حالت میدانی شکل دارند تا شکل و حالت موجی شکل .

این انرژی بیشتر از اینکه تمایل داشته باشد در طول یک سیم جاری شده و یا از طریق یک پرتو شلیک شود ، بصورت یک میدان در محیط گسترده شده و محیط اطراف خود را می پوشاند . این نکته خود اهمیت فوق العاده ای دارد .

این انرژی به خاطر این خاصیت خاص و ویژه میدانی ، توانایی این را دارد که از درون اجسام جامد به راحتی عبور کند ، بدون اینکه از شدتش کاسته شود .
در واقع صد سال پیش ” نیکلاس تسلا ” موفق شد با انجام آزمایشی نشان دهد که چگونه این انرژی از زمین عبور کرده و چیزی از شدتش کاسته نشد . او یک موج اسکالر را از درون زمین گذراند و مشاهده کرد که از قدرت میدانی آن چیزی کاسته نشده است.

این انرژی قادر است تا اثر و رد پای خود را بروی اجسام جامد باقی بگذارد . این نکته یکی از مهمترین خواص این انرژی است . البته تمام میدان های الکتریکی قادر هستند که ردپای خود را بروی اجسام جامد باقی بگذارند ولی نه به اندازه ای که میدان انرژی اسکالر این توانایی را دارد .

این خاصیت نیز بسیار زیاد اهمیت دارد ، مخصوصا اگر بخواهیم وسیله ای بسازیم که با استفاده از آن انرژی اسکالر را در آن جاسازی کنیم و سپس آن را از این مواد به سلول های بدن خود منتقل کنیم.

انرژی اسکالر این توانایی را دارد که بازتولید شده و خود را به شکل نامحدودی اصلاح و ترمیم کند . این خصوصیت نیز در بدن انسان اهمیت فوق العاده ای دارد به زبان ساده تر می توان گفت پس از آنکه انرژی در درون محصولات (همانند دستبند،گردنبند،قلم و غیره) جاسازی شد و بدن توسط آنها شارژ گردید ، می توان آنها را برای همیشه با خود به همراه داشت و با خوردن غذاهای شارژ شده توسط این انرژی ، بدن را بطور دائم شارژ کرد .

در حقیقت فرکانس های مناسبی از انرژی اسکالر که به شکل دقیق و مناسبی انتخاب شده باشند ، آثار بسیار مطلوب و مفیدی بروی بدن انسان دارند .

تولید انرژی اسکالر : 

در واقع انرژی اسکالر را به روشهای مختلفی می توان تولید کرد . برای مثال می توان آنها را از روشهای الکتریکی ، مغناطیسی ، فیزیکی ( با حرکت دادن یک نوار موبیوس ) و یا اپتیکی ( با حرکت دادن یک الگوی فازی بروی مانیتور کامپیوتر ) تولید کرد .

ساعت های مچی وجود دارند که در درون خود نوارهای موبیوس محرک داشته و میدان های اسکالر محافظت کننده از فرد را تولید می کنند.
گردنبندها ، دیسک ها ، دستتبند و قلم هایی نیز تولید شده اند که مولد انرژی و میدان اسکالر هستند.

جاسازی انرژی اسکالر درون محصولات :

همانگونه که قبلا توضیح داده شد تمام ارگانیسم های حیاتی انسان و دیگر موجودات زنده بر پایه انرژی تشکیل شده اند . در حقیقت حیات از ساختارهایی شکل گرفته است که توانایی نگهداری انرژی را درخود دارند . در حقیقت همان ساختاری که اجازه می دهد تا انرژی اسکالر را در محصولات اسکالر جای دهیم به ما اجازه می دهد تا این انرژی را به سلول های دارای حیات بدن انسان منتقل کنیم .

برای مثال ساختارهای کریستالی در تمام سلول های بدن وجود دارند که توانایی نگهداری بار را دارند.
در شبکه های کلاژنی که فضای بین سلول های بدن را پر کرده اند ، مایعات کریستالی زیادی وجود دارند که توانایی نگهداری انرژی اسکالر را دارد .

در درون DNA

مدل های مکانیک کوانتومی وجود دارند که ذرات ریز اتمی مثل Excitonها ، Plasmon ها و Soliton ها را توصیف می کنند . این ذرات می توانند اطلاعات حیاتی و زیست شناسانه در واکنش به انرژی های سطح پایین اسکالر ، در طول ماکرو مولکول ها را ذخیره کنند . اگر بخواهیم این را به زبان ساده تر بگوییم یعنی اینکه انرژی اسکالر می تواند خود را بروی همین ملکول های DNA که در تک تک سلول های ما وجود دارد ، ثبت کند .

قبل از اینکه جلوتر رفته و درباره منافع استفاده از این انرژی برای بدن صحبت کنیم بد نیست کمی مکث کرده و درباره شواهدی که صحت این ادعاها را نشان می دهد ، بحث کنیم .

آیا واقعا این امکان وجود دارد که میدان های اسکالر درون موجودات زنده را اندازه گیری کنیم ؟

بله . به لطف پیشرفت فناوری این کار نیز میسر است ولی اغلب مردم برای انجام آن ابزارمناسب را در اختیار ندارند . یکی از روش های آزمایش این انرژی ، استفاده از دوربین های کیریلیان Kirilian photography است. 

جالب است بدانید یکی از همین دوربین ها در بیمارستان میلاد تهران موجود است.

این دوربین قادر است از میدان های الکتروزیستی (Bioelectric Fields) که اطراف تمام موجودات و اجسام را احاطه کرده است ، عکسبرداری کند . این میدان ها به شکل هاله ای اطراف موجودات زنده را احاطه کرده و دارای حیات هستند .

سئوالی که مطرح می شود این است که خوب محصولاتی که با این انرژی شارژ شده اند چه فایده ای برای بدن دارند ؟

تحقیقات نشان داده اند که استفاده دائمی از اینگونه محصولات تاثیر شگرفی بر سلامتی بدن انسان دارند . برای نمونه به برخی از این فواید اشاره می کنیم:

– خنثی کردن آثار نامطلوبی که فرکانس های ایجاد شده در ابزار آلات و تجهیزات ساخت بشر بر بدن می گذارند . مثل امواج موبایل و رادیویی و …

– افزایش سطح انرژی تک تک سلول های بدن به صورتیکه محدوده ولتاژ تولیدی آنها به رنج ایده ال 70 تا 90 میلی ولت برسد .

– افزایش سطح انرژی کوالانسی اتم های هیدروژن در بدن :

این افزایش در بررسی طیف نگاری اتم های هیدروژن دیده شده است . این نکته از این جهت اهمیت دارد که بدانیم این پیوندهای هیدروژنی ، کوالانسی است که ساختار ملکولهای DNA را حفظ می کند . به زبان ساده تر با افزایش انرژی اسکالر بدن ، DNA در مقابل تخریب و آسیب دیدن حفظ می شود .

– افزایش و بهبود خاصیت تراوایی و نفوذ پذیری غشای سلول ها :
این امر باعث می شود که جذب مواد غذایی بصورت بسیار مفید ، و دفع سموم و مواد زائد از سلول راحت تر صورت پذیرد .
– افزایش کشش سطحی مواد غذایی :
این نکته باعث می شود که بدن برای جذب این مواد زمان کمتری را صرف کند.
– افزایش انرژی کلی بدن :
بدن از تجمع میلیاردها سلول ساخته شده و افزایش تک تک آنها به افزایش انرژی کل بدن منتهی می شود .

– پاکسازی خون :
موجب بهبود پروتئین ها و فیبرها و چربی های شناور در خون

– افزایش توانایی سیستم ایمنی بدن تا میزان 149% :
این نکته با انجام آزمایشاتی اثبات شده است .

– افزایش قدرت تمرکز ذهنی : 
این نکته با افزایش دامنه فرکانس های ثبت شده در دستگاه EEG مشاهده شده است

– متعادل سازی عملکرد دو نیم کره مغز :
این نکته نیز در گراف های EEG اثبات شده است .

– اثر ضد افسردگی :
با جلوگیری از جذب نورادرنالین Noradrenaline توسط سلول های عصبی PC12

– جلوگیری و بهبود سرطان :

این نکته نیز به اثبات رسیده است که مصرف متناوب و مرتب اینگونه غذاهای شارژ شده با انرژی ، از بروز سرطان جلوگیری کرده و در درمان آن نیز موثر است . جالب است بدانید که سلول های سرطانی هم همانند سلولهای عادی تولید ولتاژ می کنند . همانگونه که قبلا هم گفتیم در شرایط ایده ال یک سلول سالم چیزی در حدود 70 تا 90 میلی ولت ولتاژ تولید می کند . اما سلولهای سرطانی ولتاژی در حدود 15 تا 20 میلی ولت تولید می کنند . درباره علت ایجاد بافت های سرطانی نظریات مختلفی وجود دارد . یکی از این نظریه ها این است که در صورتیکه ولتاژ تولیدی یک سلول به هر دلیلی افت پیدا کند و به محدوده اعلام خطر برای سلول برسد ، اتفاق عجیبی می افتد . سلول برای حفظ بقای خود شروع به تکثیرهای بی رویه و بی هدف می کند و در نتیجه این زیاد شدن های بی هدف یک بافت سرطانی ایجاد می شود . وقتی که با شارژ کردن سلول توسط انرژی اسکالر ، ولتاژ خروجی سلول را افزایش دهیم دیگر سلولها نیازی به تکثیر بی رویه ندارند و از ایجاد بافت های سرطانی جلوگیری می شود.
  • میثم عسکری سده

نظرات  (۴)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • احسنت
    قلمتان مانا
  • لوستر سقفی کلاسیک
  • موفق باشید
    لطف کرده علاوه بر مطالب علمی عمومی،که بسیار لازم است،به پیدا کردن منابع تخصصی در سطوح بالاتر هم کمک کنید مثلا با معرفی منابع و به اشتراک گذاشتن لینک دانلود آنها.
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی